Akcesoria kuchenne, urządzenia gastronomiczne

VII Realizacja dostawy

1. Dostawa następuje na adres wskazany przez Klienta w zamówieniu.
2. Zamówiony towar dostarczany jest za pomocą firmy kurierskiej lub przez Pocztę Polską. Kupujący jest obciążony kosztami dostawy określonymi w cenniku transportu, w zależności od wybranego przez siebie sposobu.
3. Istnieje możliwość odbioru osobistego w punktach odbioru od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 – 16:00 pod adresami :
-Aleja gen. Antoniego Chruściela „Montera” 9a Warszawa 04-454 tel. +48 517 397 200
-ul. Józefa Dwernickiego 22 Warszawa 04-391 tel. +48 517 397 200
-
Odbiór osobisty jest możliwy po wcześniejszym uzgodnieniu z Klientem, i wybraniu przez Klienta takiej formy realizacji zamówienia podczas składanego zamówienia.
4. Jeżeli Sprzedawca nie może spełnić świadczenia z tego powodu, że towar nie jest dostępny, niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie trzydziestu dni od zawarcia Umowy, zawiadomi o tym Klienta, który podejmie decyzję o dalszych losach złożonego przez niego zamówienia.
5. Jeżeli Sprzedawca nie może wykonać świadczenia o właściwościach indywidualnie zamówionych przez Klienta z powodu przejściowej niemożności jego spełnienia, Sprzedawca może za zgodą Klienta spełnić świadczenie zastępcze, odpowiadające tej samej jakości i przeznaczeniu oraz za tę samą cenę lub wynagrodzenie lub w inny ustalony przez strony sposób.
6. Zaleca się, aby klient, będący jednocześnie konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, w miarę możliwości dokonał sprawdzenia stanu towaru po dostarczeniu przesyłki i w obecności przedstawiciela podmiotu realizującego dostawę (kurier, operator pocztowy, etc.) spisał odpowiedni protokół. Sprawdzenie przesyłki ułatwi i przyspieszy dochodzenie ewentualnych roszczeń od podmiotu odpowiedzialnego w przypadku mechanicznego uszkodzenia przesyłki powstałego w trakcie transportu. W takich sytuacjach zaleca się, aby klient skontaktował się w miarę możliwości w jak najszybszym czasie ze sprzedawcą telefonicznie: +48 517 397 200 bądź na adres e-mail: aga.dom@vp.pl .
7. Klient, który nie jest konsumentem w rozumieniu art.221 Kodeksu Cywilnego, jest zobowiązany do sprawdzenia stanu towaru po dostarczeniu przesyłki i w obecności przedstawiciela podmiotu realizującego dostawę (kurier, operator pocztowy etc.). W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych w trakcie transportu klient powinien spisać protokół szkody i niezwłocznie skontaktować się ze sprzedawcą telefonicznie: +48 517 397 200 bądź na adres e-mail:

PRZESYŁKI POCZTOWE lub KURIERSKIE

Sugerowane przez nas koszty dostawy wynikają bezpośrednio z cenników firmy przewozowej jaką Państwo wybierzecie. Na koszt przesyłki ma również wpływ ciężar zamówionych przez Państwa przedmiotów. W przypadku gdyby ciężar przesyłki został nieprawidłowo oceniony, zostaniecie Państwo o tym, fakcie powiadomieni przez personel sklepu, a dostawa nastąpi po uregulowaniu różnicy w cenie, lub po potwierdzeniu zgody na dodatkowe obciążenie w przypadku wybrania formy płatności za pobraniem.

DOSTAWA NA KOSZT SKLEPU

W przypadku zamówień powyżej 300zł koszt dostawy w całości pokrywa sklep AGA-DOM.

Cennik dla przesyłek na terenie Polski

Przesyłka kurierska
dostawa na następny dzień roboczy
13 zł
Przesyłka kurierska za pobraniem
dostawa na następny dzień roboczy
16 zł
Odbiór osobisty w punkcie odbioru0 zł
Paczkomatod 8,50 zł *
znajdź najbliższy Paczkomat
Pakowanie na prezent12 zł


* W przypadku chęci skorzystania z danej formy przesyłki prosimy o kontakt.

Przesyłki zagraniczne

Realizujemy również przesyłki zagraniczne do większości krajów. Skontaktuj się z nami, by poznać cennik.


Nasze Marki

x